SECOND TEST: Honda CR-V 2007 2.2 i-CDTI

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Istoria modelului CR-V începea tocmai în anul 1995, atunci când era lansată prima generație a modelului. Datorită faptului că crossoverele atrăgeau tot mai mulți clienți pe atunci, dar și că primul CR-V s-a dovedit a fi o mașină fiabilă în timp, modelul a reușit să intre rapid în categoria celor mai populare crossovere compacte din lume!

În prezent, importatorii oficiali vând generația a patra a modelului, care având un preț destul de piperat în Moldova, face ca tot mai mulți adepți ai modelului CR-V să privească spre a treia generație a modelului produsă între anii 2007 – 2011!

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_6

Interiorul lui CR-V nu surprinde cu prea multe lucruri. Bordul este stilat, iar comenzile sunt amplasate ergonomic! În cazul mașinilor cu transmisie manuală, levierul cutiei de viteze este amplasat ceva mai sus, dar să nu vă speriați de asta, din moment ce este comod să schimbați treptele! Apropo, propulsorul de 2.2 litri turbo diesel era oferit de la început doar cu transmisia manuală în șase trepte, urmând ca abia mai târziu să fie oferită opțional și o cutie manuală.

Sistemul de tracțiune integrală de pe CR-V nu este unul permanent. În mod normal acesta transmite cuplul doar pe roțile față pentru a economisi combustibil, și doar în cazuri extreme distribuie cuplu și pe puntea spate.

Pe drumurile din țara noastră suspensia lui CR-V se descurcă admirabil. Potrivit specialiștilor, aceasta nu va necesita lucrări de reparație mai devreme de fiecare 50 000 de kilometri parcurși!

autowp.ru_honda_cr-v_2

Cât privește suspensia lui CR-V, putem să vă spunem că aceasta este fiabilă. O mică scăpare ar fi burdufurile amortizoarelor față care se rup destul de des, aproximativ la 15 000 – 20 000 de kilometri. Foarte des cedează deoarece sunt din cauciuc. Din păcate, nu pot fi schimbate pe burdufuri din plastic pentru că produc zogomot. Costul acestora este de aproximativ 600 de lei, însă prețul final poate fi mai mare sau ceva mai mic. Manopera va costa alți 400 de lei.

Tracțiunea nu este permenentă, iar astfel roțile din spate sunt cuplate doar atunci când cele față patinează. Astfel, nu trebuie să vă încredințați prea mult în acest sistem, iar în plus puntea spate necesită schimbarea uleiului la fiecare 40 000 de km, sau ceva mai des în perioada rece a anului. Motivul este că manșonul se roade, iar uleiul își pierde viscozitatea. Prin urmare, recomadăm ca uleiul să fie schimbat la timp la fiecare 30 000 – 40 000 de km.

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_7

Fiind la volanul acestei mașini am rămas impresionați de vizibilitatea bună și comportamentul suspensiei. Antifonarea a fost îmbunătățită față de a doua generație a modelului, dar nu suficient de mult pentru ca la interior să nu pătrundă zgomotul de roți sau suspensie.

Pielea de pe scaune arată destul de bine, în ciuda faptului că este de culoare bej și că mașina a parcurs peste 143 000 de kilometri! Plasticul nu este de cea mai bună calitate în habitaclu, însă acest lucru este caracteristic și concurenților.

Mașina condusă de noi a fost importată în anul 2014 din Elveția, unde a fost procurată contra sumei de 15 000 de euro! Prețul final cu toate taxele de vămuire și înmatriulare în țara noastră a ajuns la aproximativ 18 000 de euro. Privind peste anunțurile auto din Moldova, am aflat că o Honda CR-V pornește în țara noastră de la 11 500 de euro și poate ajunge chiar și la 20 000 de euro, însă suntum siguri că puteți găsi un exemplar bine păstrat contra sumei de 16 000 – 17 000 de euro!

autowp.ru_honda_cr-v_uk-spec_71

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_8

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_14

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_17

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_18

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_19

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_20

autowp.ru_honda_cr-v_za-spec_21


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top