IMAGINI FANTASTICE! Cum este asamblat manual un Bugatti Chiron

  • 41
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    41
    Shares

Semnele de circulație, explicate cu smartphone-ul. APLICAŢIA NECESARĂ

SOLUŢIE de la Volkswagen: Cum dezgheţi parbrizul după nopţile geroase

Bugatti a publicat o serie de imagini din fabrica unde produce modelele Chiron, unele dintre cele mai scumpe mașini de serie din lume.

Fabrica se află în Molsheim, în nord-estul Franței, aici fiind locul unde 70 de Bugatti Chiron sunt produse manual, în fiecare an.

Fiecare automobil costă 2,4 milioane de euro, iar prețul este pe măsura calității și efortului depus pentru realizarea fiecărui automobil în parte.

Fabrica Bugatti are un spațiu de peste 1.000 mp, cu suprafață albă lucioasă, ce dă impresia unui podium de la o prezentare de modă.

Una dintre sarcini este conectarea motorului W16, de 1479CP, la transmisia cu 7 viteze și ambreiaj dublu.

Componentele sunt asamblate manual, fără ajutorul roboților. Singura unealtă electronică folosită la asamblarea șasiului este un sistem care îl avertizează pe lucrător când s-a atins valoarea cuplului necesară.

De la lansarea comenzii și până la livrarea mașinii durează aproximativ 6 luni.

Doar 20 de tehnicieni lucrează la mașini, 12 modele fiind produse deodată, rezultând un total de 70 de Bugatti pe an.

Tehnicienii asamblează spatele mașinii la șasiul monococ, din fibră de carbon.

Dinamometrul din fabrica Bugatti este cel mai puternic din lume și este folosit pentru a verifica funcționarea corectă a mașinii.

Unul dintre cele mai impresionante elemente de design ale lui Bugatti Chiron este panoul lateral, despre care compania afirmă că este și cea mai mare piesă din fibră de carbon din industria automobilistică.

Durează trei zile pentru ca toate piesele de interior să fie montate și este important ca toate să fie exact așa cum și le dorește clientul.

Fiecare element este verificat cu atenție. Aici, tehnicianul verifică setările camerei video din spatele mașinii.

Un tehnician folosește o unealtă specială pentru a se asigura că toate spațiile dintre panouri sunt egale.

Fiecare Bugatti Chiron este supus unui test de impermeabilitate, fiind simulate condițiile unui muson, pentru 30 de minute.

DEZVĂLUIRE UIMITOARE! Ce rost au aceste puncte negre de pe parbriz

GELANDEWAGEN ELECTRIC! Legendarul SUV, testat de Terminator (VIDEO)

PREZICERI UIMITOARE de la Renault şi VW: Cum vor fi maşinile în anul 2025

SFATURI UTILE: Scapă de geamurile aburite cu acest truc simplu (VIDEO)

Sursa: playtech.ro


  • 41
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    41
    Shares
Top