Volvo vrea sa vanda automobile pe internet

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Volvo a anunţat noua sa strategie de marketing, numită „Volvo Way to Market”. Aceasta vizează reducerea prezenţei la un salon auto anual pe continent în favoarea evenimentelor concentrate pe marcă, precum şi vânzarea de maşini pe internet în încercarea de a deveni lideri pe acest segment.

Volvo-on-line1

Oficialii companiei Volvo spun că strategiile tradiţionale de marketing ale companiilor din industria auto sunt depăşite, ceea ce i-a motivat să mărească bugetul departamentului dedicat din cadrul mărcii pentru a ieşi în evidență în industrie prin modalităţi complet diferite de comercializare ale automobilelor.

Prima strategie a noului plan se numeşte „Volvo Way to Market” şi are la bază patru piloni importanți: service, reprezentanţe, conducere digitală şi unelte de marketing.

Un pas curajos al suedezilor este reducerea prezenţei la saloanele auto internaţionale. Începând cu 2015, Volvo va veni la câte un salon auto pe an de pe fiecare continent, fiind alese evenimentele de la Geneva, Shanghai şi Detroit. Alte prezențe vor fi înlocuite cu evenimente dedicate la sediul lor din Suedia unde vor invita jurnaliştii pentru a dezveli noile produse şi strategii de brand.

Vânzările pe internet vor face parte din strategia de viitor a mărcii, iar reprezentanţele şi service-urile vor fi îmbunătăţite pentru o experienţă cât mai plăcută pentru clienţi. Cei de la Volvo spun că vor să fie diferiți de celelalte mărci şi prin felul în care îşi promovează şi îşi vând maşinile.

Schimbările respective au rolul de a atrage clienţii care gândesc diferit şi care doresc o maşină pe gustul lor.

Un alt pas important al „Volvo Way to Market” este Volvo Personal Service – un program care implică introducerea unui tehnician de service pentru fiecare client Volvo, care se va ocupa de vehiculul respectivului client pe întregul parcurs al posesiei vehiculului.

Apropo, primele 1927 de unităţi ale noii generații Volvo XC90 au fost comercializate exclusiv on-line, fiind vândute în doar 47 de ore!


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top