Performerul Audi RS6 Avant primeste 695 de cai putere de la Schmidt Revolution

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cel mai recent proiect al germanilor de la Schmidt Revolution are la bază Audi-ul RS6 Avant, super-breakul producătorului de automobile din Ingolstadt. Spre deosebire de versiunea obișnuită, cea tunată iese în evidență printr-un plus considerabil de agresivitate vizuală, mai mulți cai putere sub capotă și o viteză maximă estimată la 330 de km/h!

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant

Pentru a ne demonstra cât de brutal poate fi actualul Audi RS6 Avant, tunerii de la Schmidt Revolution i-au creat o folie exterioară gri-neagră, jante negre de 21 de inci, mici detalii roșii pentru partea de jos a barei de protecție față, precum și o gardă la sol micșorată grație suspensiei KW de tip coilover.

Iar pentru a nu se opri doar la satisfacția plăcerilor vizuale, tunerii oferă și pachetul de performanță compus dintr-o optimizare a unității de control și un sistem de evacuare cu valve controlabile. Prin urmare, unitatea V8 bi-turbo de patru litri poate să livreze roților un total de 695 cai putere, iar acul vitezometrului poate ajunge ușor chiar și până la 330 de km/h.

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_1

Nu știm încă cum a fost modificat timpul necesar pentru sprintul de la 0-100 de km/h, dar știm că modificările pentru Audi-ul RS6 Avant costă cam astfel: 799 de euro pentru suspensia coilover, 1899 de euro pentru camuflajul exterior, 3499 de euro pentru resoftarea unității de control, 3999 de euro pentru setul de jante și 4299 de euro pentru sistemul de evacuare cu valve controlabile.

Cât trebuie să dai pentru un Audi RS6 Avant standard, căruia să-i poți comanda pachetul de tuning? Nu mai puțin de 110 000 de euro!

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_2

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_3

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_4

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_5

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_6

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_7

schmidt_revolution_audi_rs_6_avant_8


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top