Pagani Zonda Revolucion a stabilit un nou record de timp pe Nurburgring

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Supercarul Pagani Zonda Revolucion a stabilit un nou record pe circuitul de la Nurburg, parcurgând „Iadul Verde” timp de 6 minute şi 30 de secunde. Despre aceasta au anunţat, în mod independent, utilizatorul Instagram lamborghiniks şi comunitatea Lovecars pe Facebook.

🗣🎙 LADIES and GENTLEMEN. It is with great honor and pleasure… And The NEW… KING of the Nürburgring… The Pagani Zonda Revolucion!!! With a lap time of 6:30 (😱) the Pagani Zonda Revolucion has lifted the lap record at the Nordschleife from the previous (6:47) lap time record held since 2009 by the Pagani Zonda R. Congratulations to the best car company that has ever existed, my good friends and my heroes at 🏁 @paganiautomobili 🏁 🏆6️⃣:3️⃣0️⃣🏆👏👏👏👏👏😆👍 _____________________________________________________________ #Pagani #Zonda #Revolucion #ZondaR #HoracioPagani #MichaelKübler #MercedesAMG #Mercedes #AMG #NotPoweredByDuracell #Nurburgring #Nordschleife #Nürburgring #Record #1 #Champion #KingOfTheRing #Congratulations #Friends #Iconic #HyperCar #BecauseRaceCar #BLESSED

Фото опубликовано Lamborghini KS (@lamborghiniks)

Ambele surse indică acelaşi timp pe care maşina l-a înregistrat, însă utilizatorul lamborghiniks a publicat şi o imagine cu automobilul care a stabilit recordul, avânt lipit pe capotă un autocolant care demonstrează încă odată performanţa obţinută. Potrivit unor surse, stickerul a fost lipit la fabrica Pagani.

Însuşi firma italiană nu a confirmat, dar nici nu a infirmat recordul. Cel mai bun timp a fost obţinut de asemenea de o maşină Pagani. În anul 2010, modelul Zonda R cu 750 de cai putere, a parcurs circuitul timp de 6 minute 47,5 secunde. Automobilul era pilotat de campionul FIA GT1 Marc Basseng.

Actualmente, mai rapide decât Zonda sunt automobilele de curse, inclusiv şi un Porsche 956 care a stabilit un record absolut în anul 1983: 6 minute şi 11 secunde.

Amintim că supercarul Pagani Zonda Revolucion a fost prezentat în anul 2013 la Salonul Auto de la Geneva. Modelul are sub capotă un propulsor pe benzină de 6.0 litri V12, care generează o putere totală de 800 de CP şi 730 Nm de cuplu. Greutatea maşinii nu depăşeşte 1.070 de kilograme.

Preţul unui Pagani Zonda Revolucion este egal cu 2.2 milioane de euro. În total au fost produse cinci automobile, patru dintre care au fost vândute până la debutul mondial.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top