Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 4! Hot lap pe Slovakiaring cu Porsche 911 GT3 Cup!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ziua a patra a Porsche Performance Drive 2013 nu a mai fost la fel de grea ca primele trei etape. De această dată a trebuit să parcurgem o distanţă de aproximativ 360 de kilometri, iar punctul final avea să fie circuitul de curse Slovakiaring, acolo unde ne aştepta o surpriză de zile mari din partea companiei Porsche.

Katowice (Polonia) – Trencin (Slovacia)

Prima etapă a zilei poate fi caracterizată ca una foarte uşoară şi asta pentru că am avut de parcurs aproximativ 200 de kilometri în peste 3 ore, ceea ce ne-a permis să lucrăm la consum. Încă la începutul zilei, organizatorii ne-au avertizat să nu părăsim traseul setat în sistemul de navigaţie pentru că pentru fiecare ieşire avea să primim 15 minute de penalizare. Echipajul moldovenesc, la fel ca multe alte echipe a respectat această comandă, excepţie fiind echipajul ungar, cel care atunci când a trebuit să iasă de pe autostradă şi-a continuat drumul pe o altă direcţie, una care nu era plină de ambuteiaje şi unde puteau obţine un consum foarte bun de combustibil.

3

De altfel, echipa Moldovei a depăşit înainte de a ieşi de pe autostradă echipa maghiară, cea care ulterior nu a mai fost văzută de celelalte echipaje, însă chiar şi aşa a reuşit să ajungă la timp la finiş, însă pe un alt traseu. Ieşiţi de pe autostradă, noi în schimb am prins multe ambuteiaje, chiar dacă am fost ajutaţi de băieţii din România (Tudor Bratu, Costin Giurgea, Dragoş Băltăţeanu şi Adrian Pascu), cei care totdeauna ne anunţau despre obstacolele din faţa noastră, motiv pentru care le mulţumim foarte mult!

4

În poza de mai sus puteţi vedea şi dovada! Echipajul românesc ne-a ţinut loc în ambuteiaj, astfel noi am putut trece mult mai repede în faţa maşinilor blocate aici.

Trencin (Slovacia) – Slovakiaring

2

Pentru a ajunge la punctul final, a trebuit să conducem 160 de kilometri pe autostradă. Foarte rapid, după o oră şi 45 de minute am ajuns şi la circuitul de curse Slovakiaring, acolo unde cursa la bordul modelelor Porsche Cayenne S Diesel a luat sfârşit în mod oficial! Toţi cei care au participat la acest eveniment au fost extrem de mulţumiţi că am ajuns la finiş fără accidente! Şi de această dată, maghiarii au trişat şi au deviat de la drumul propus de organizatori, însă în ciuda ameninţărilor de dimineaţă, aceştia nu au fost penalizaţi!

43

Surpriza zilei – Hit Lap la bordul lui Porsche 911 GT3 Cup

64

Hot lap-ul cu Porsche 911 GT3 Cup, un model de curse pur sânge care are 460 de cai putere şi o greutate foarte redusă, mie mi s-a părut fenomenală, mai ales că la volanul maşinii în care am urcat eu se afla un pilot Porsche din echipa de juniori, un băiat care nu a împlinit nici măcar vârsta de 18 ani 🙂 Însă cum conducea…. Aceasta a fost una dintre cele mai extraordinare hot lap-uri la care am avut ocazia să particip vreodată. Modul în care această maşină accelerează şi mai apoi frânează înainte de a intra în curbe, mi s-a părut fenomenal! Şi mai interesant a fost faptul că noi, cei ajunşi pe Slovakiaring, am fost printre primii din lume care am avut o asemenea ocazie!

Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 1!

Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 2!

Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 3!

 

Galerie Foto

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top