Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 3! O zi reusita pentru echipajul Moldovei!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ziua a treia din Porsche Performance Drive 2013 a început la ora 5.30 dimineaţă! Înainte ne aşteptau două etape extrem de dificile, prima care presupunea 265 de kilometri de drumuri ucrainene total distruse şi o etapă pe drumuri foarte bune din Polonia, dar cu o limită de timp foarte strictă. Dar să o luăm pe rând….

1

Bukovel –  Punctul vamal Smilniţa (Смільниця)

1

Dacă în prima zi atunci când am intrat pe teritoriul Ucrainei organizatorii ne-au tot avertizat că în faţă ne aşteaptă drumuri extrem de proaste, atunci iată că a doua zi după proba de off-road, toţi participanţii la Porsche Performance Drive 2013 credeau că asta a fost apogeul la tot ce ţine de gropile din carosabilul ucrainean! Însă NU!

2

Ceea ce a urmat nu a fost un simplu drum distrus, dar cel mai oribil traseu pe care am mers vreodată!!! Noroc că maşinile noastre erau echipate cu roţi de off-road, cele care trebuiau să ne ajute să parcurgem distanţa de peste 250 de kilometri în doar 4 ore şi 25 de minute!!! Vă reamintesc că toate maşinile care au ieşit la startul acestei competiţii, au fost echipate cu roţi pentru teren foarte accidentat, care va trebui să o recunosc că s-au descurcat extraordinar! Echipa noastră a ţinut cont de acest lucru şi am decis să nu riscăm, iar astfel, atunci când am putut, am ales drumul cu multă grijă şi am lucrat să economisit cât mai mult consumul de combustibil. Echipajul din Ucraina, a ales însă o altă strategie!

3

Au setat cruise controlul la 73 de kilometri la oră şi nu au ţinut cont de gropi, cratere şi maşinile de mare tonaj care completau peisajul. Astfel, maşina acestora a dat în sute de gropi, iar tot de atâtea ori a fost foarte aproape să derapeze în afara traseului. Am fost şi noi foarte aproape de această „performanţă”, însă am reuşit să rămânem pe drumul propus de organizatori. Prin urmare, după multă zguduială, maşina noastră a ajuns la finişul primei etape în timp!

11

Aici, ca la fiecare frontieră am înpins din nou maşina noastră spre bucuria vameşilor care ne-au dat sute de întrebări legate de competiţia noastră. În schimb, chiar şi după acest drum dificil, Cayenne-ul nostru s-a descurcat excelent cu gropile, iar la interior nu a apărut nici o scârţiit, fapt care dovedeşte calitatea asamblării.

Punctul vamal Smilniţa (Смільниця) – Katowice (Polonia)

2

Dacă în prima parte a zilei a trebuit să fim foarte atenţi la gropi, în cea de-a doua parte ne-am bucurat de drumuri de foarte bună calitate. Am pornit din preajma frontierei poloneze către oraşul Katowice, dar înainte de asta am pompat în roţile de marcă General peste 4 atmosfere de aer, limita fiind de 5 atmosfere şi o viteză maximă de 210 km/h! Foarte repede după start am intrat pe un drum de importanţă locală, acolo unde din cauza multor localităţi pline de ambuteiaje am pierdut foarte mult timp extrem de preţios.

13

În plus, din cauză că nu am ales autostrada paralelă drumului pe care mergeam noi şi de care nu am ştiut din cauza faptului că a fost dată în exploatare de câteva luni doar, echipajul nostru a ajuns la destinaţie cu o întârziere de 13 minute ceea ce a însemna o penalitate de 13 minute, asta chiar dacă am avut de evitat un ambuteiaj de 5 kilometri pe autostrada din preajma oraşului Krakow şi chiar dacă am rulat cu o viteză de peste 230 km/h. Aici deja ne aştepta echipajul ungar şi cel polonez care de altfel i-a îndrumat pe maghiari să meargă pe autostradă.

Surpriza zilei – schimbul roţilor în timp cât mai scurt!

69

Chiar dacă am parcurs peste 675 de kilometri şi ne-am trezit la 5.30, Porsche a mai avut o surpriză la sfârşitul acestei zile, cum probele de off-road s-au terminat, echipele au trebuit să schimbe în timp cât mai scurt roţile! Chiar dacă noi am fost ceva mai norocoşi din cauza faptului că maşina noastră era echipată cu jante de 19 inch şi nu de 21, noi am schimbat roţile în 10 minute şi 13 secunde. Cel mai bun rezultat l-au avut echipa poloneză din Varşovia care a reuşit să schibe roţile în doar 7 minute şi 39 de secunde, în timp ce cel mai prost rezultat l-au avut colegii din România, care au înregistrat 16 minute şi 17 secunde.

În curând urmează PORSCHE PERFORMANCE DRIVE 2013 – ZIUA 4!

Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 1

Porsche Performance Drive 2013 – Ziua 2

Galerie Foto

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top