Paris 2012: Fiat Fuori Serie

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Producătorii de automobile, împinşi de criza vânzărilor, recurg la diverse modalităţi de a-şi promova produsul şi respectiv pentru a obţine o cotă de vânzări înaltă pe piaţă.


Companii ca Rolls-Royce, Porsche, Ferrari, sunt doar câteva enunţate, din lista tuturor ofertanţilor, care, în schimbul unei sume mai mari sau mai mici, oferă clienţilor posibilitatea programului de „customizing„. Individualizarea automobilului din gamă, cu cele mai diverse sau mai trăsnite idei.

Fiat 500 Abarth Fuori Serie, este exemplul transpunerii acestui şiretlic, la un nivel mai aproape de „simplii muritori”. Programul Fuori Serie, în esenţă, este acea portiţă, prin care clientul poate trece la un nivel mai înalt, delimitându-se de „restul naţiunii”. La Salonul Auto de la Paris, Abarth a prezentat unul din modelele, produse sub acest nou trend. Finisat în două nuanţe, mate, maşinuţa este un exemplu, a posibilităţilor nelimitate oferite clienţilor, pentru a-şi converta ideile în practică. Elemente din carbon, jante, trimuri pentru interior, pachetul aerodinamic, toate fac parte din programul Fuori Serie 695 şi sunt oferite în două nivele de echipări, Heritage şi New Wave. Chiar şi propulsorul a primit un „mic” lifting, 180 de cai putere turbo aspiraţi din aceaşi 1.4 litri, adică cu 20 mai mult faţă de versiunea Abarth „mai simplă”.

[monoslideshow id=361]


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top