Fara compromisuri, Opel lanseaza cel mai rapid Astra OPC EXTREME

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dezvoltat şi proiectat în totalitate pe circuitul de la Nurburgring, noul Opel Astra OPC EXTREME, îşi face debutul la Salonul Auto de la Geneva!

cq5dam.web.1280.1280_resize

Astra EXTREME are la bază versiunea de curse Astra OPC Cup, iar dacă va primi un feedback pozitiv, acesta va fi produs într-o serie limitată. Sub capota din fibră de carbon este instalată unitatea turbo-aspirată de 2.0 litri volum, care produce 300 de cai putere şi este cuplat la transmisia manuală cu şase rapoarte.

cq5dam.web.1280.1280 (2)_resize

Datorită utilizării pe scară largă a componentelor din fibră de carbon, inginerii au reuşit să salveze 100 de kilograme din masa totală a maşinii. Până şi jantele de R19 inch sunt cu 20 de kilograme mai uşoare, fiind farbicate din acelaşi material compozit. Hot-hatch-ul este complet eligibil pentru uzul pe drumurile publice însă cel mai bine se simte în largul său, pe circuit. Suspensia reglabilă pe duritate dar şi pe înălţime joacă un rol foarte important în comunicarea cu maşina, iar sistemul de frânare cu etrieri cu şase pistoane, îţi poate asigura controlul chiar şi în faţa celor mai înguste viraje.

cq5dam.web.1280.1280 (3)_resize

Formele fluide ale sportivei sunt puse uşor în evidenţă datorită vopselei multi-layer, combinată cu inscripţiile colantate tridimensionale dar şi bodykit-ul agresiv, cu un apel foarte îndrăzneţ, provocator. Spiritul competitiv se simte şi în habitaclu. Opel a instalat un roll-cage dar şi scaune de tip scoică, cu cusuturi contrastante şi centuri cu prindere în patru puncte.

cq5dam.web.1280.1280 (4)_resize

cq5dam.web.1280.1280 (5)_resize

cq5dam.web.1280.1280 (6)_resize

cq5dam.web.1280.1280 (7)_resize


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top