California T – modelul care readuce motoarele turbo in gama Ferrari!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ferrari a pregătit o adevărată surpriză pentru fanii săi, una care va fi prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva care îşi va deschide porţile la începutul lunii martie în Elveţia! California T se numeşte noul model care nu doar este un facelift al decapotabilei prezentate încă în anul 2008, dar şi cel care readuce motoarele turbo pe modelele Ferrari!

1

Noul Ferrari California T se laudă în primul rând cu înfăţişarea restilizată, care arată acum mult mai dinamică! Forma farurilor pare să fi fost inspirată de la modelul cu tracţiune integrală Ferrari FF, în timp ce grila radiatorului rămâne a fi la fel de mare ca şi pe modelul pre-facelift!

2

Însă marea noutate este propulsorul V8 de 3.855 cm cubi TURBO care promite ZERO TURBO LAG, după cum au declarat şi reprezentanţii companiei: „Este pentru prima dată când s-a reuşit să se obţină în mod virtual zero turbo lag pe un asemenea motor, ceea ce garantează un răspuns promt din partea motorului la comenzile şoferului, similar cu cel al motoarelor natural aspirate, acest lucru fiind obţinut cu ajutorul tehnologiei Variable Boost Management”.

10

Datorită turbinei, V8-ul promite un consum mai redus cu 15 % chiar dacă puterea propulsorului a crescut cu 70 de cai până la un total de 560 de cai, în timp ce cuplul maxim a fost crescut cu tocmai 49 % până la o cifră impresionantă de 755 Nm! Creşterea de putere a făcut ca California să prindă sutaîn doar 3.6 secunde (3.9 secunde anterior) şi să meargă cu o viteză maximă de 316 km/h (310 km/h anterior).

3

Odată cu această creştere de putere Ferrari a lucrat şi sistemul de frânare cu ale sale discuri carbo ceramice şi sistemului ESP 8.0 care controlează ABS-ul reuşeşte să oprească decapotabila de la o viteză de 100 km/h în doar 34 de metri!

9

 

Interiorul Californiei T a fost gândit ca să fie cât mai ergonomic posibil, dar în acelaşi timp să bucure pasagerii cu mult lux. Volanul turtit este dominat de comenzile amortizoarelor Magdnaride care îşi pot schimba rigiditate cu 50% mai rapid, pe când consola centrală se laudă cu un ecran color tactil de 6.5 inch!

4

5

6

7

8

10


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top