Hyundai Tucson – am parcurs 10 000 de km

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Indiscutabil, cea mai solicitantă călătorie în care ne-am aventurat la bordul acestei mașini a fost deplasarea de peste 5 000 de kilometri prin mai multe state europene de la sfârșitul lunii aprilie. Pe atunci eram printre primii din Moldova care am verificat dacă chiar putem călători în Europa fără vize, doar cu pașapoartele biometrice. Și ne-a reușit!

IMG_0012

Atunci când ne-a fost oferită șansa de a alege versiunea care ne place mai mult, ne-am asigurat să avem în mașină cruise control, acoperiș panoramic care crește și mai mult senzația de spațiozitate, sistemul de tracțiune integrală, senzorii de parcare la pachet cu camera video sau sistemul de încălzire pentru toate scaunele. Astfel am ales versiunea Premium care este cea de-a treia din totalul de patru disponibile pe Hyundai Tucson și care este burdușită cu tot felul de dotări utile.

Propulsorul de 2.0 litri care stă sub capota acestei mașini produce 160 de cai putere. Aparent este suficient, însă iată că nu prea este așa. În această versiune, SUV-ul coreean este ceva mai lenos, însă ne-am obișnuit deja cu acest lucru.

IMG_9884

Cu siguranță vă întrebați ce nu ne place în această mașină. Suntem mulțumiți de comportamentul ei până acum.

Vorbind despre interiorul lui Tucson, acesta este dominat de materiale nu foarte pretențioase după calitate. Dar nu trebuie să uităm că nu vorbim despre o mașină de teren de vreo 80 000 de euro, ci de un automobil de familie de origine coreeană care pleacă de pe la 17 000 de euro în Moldova!

IMG_9856

Cât privește comportamentul acestei mașini pe traseu, trebuie să o recunoaștem că acesta este tipic unei mașini de teren cu o gardă la sol mai înaltă. Ruliul se face simțit pe virajele abordate în viteză, însă în schimb denivelările din asfaltul moldovenesc sunt absorbite cu brio. În afara asfaltului, Tucson se descurcă admirabil, în cazuri extreme poate fi blocat diferențialul central pentru a distribui cuplul în mod egal între punți, iar pe pantele foarte abrupte șoferul poate activa sistemul de coborâre în pantă care de sinestătător va controla coborârea și va aplica frânele într-un mod inteligent pentru a evita patinarea.

Urmează multe aventuri la volanul acestui model, iar pentru a fi la curent cu toate, vă îndemnăm să rămâneți și în continuare alături de AutoStrada.

Mașina redacției AutoStrada.MD a fost oferită de importatorul oficial Hyundai în Moldova, compania Pacific Motors.

IMG_0003

IMG_0019

IMG_0023

IMG_0031

IMG_0044

IMG_0046

IMG_0048

IMG_0053

IMG_0056

IMG_0062

IMG_0074

IMG_0098

IMG_9852

IMG_9862

IMG_9867

IMG_9875

IMG_9878

IMG_9879

IMG_9881

IMG_9882

IMG_9885

IMG_9888

IMG_9890

IMG_9895

IMG_9905

IMG_9908

IMG_9924

IMG_9962

IMG_9972

IMG_9993


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Top