•
  •
  •
  •
  •
  •

UPDATE 12:03 – Medicii care l-au operat pe Michael Schumacher au declarat în cadrul conferinţei de presă că pilotul rămâne în comă artificială şi că starea sa de sănătate este critică! Pilotul nu poate respira de sinestătător, motiv pentru care este conectat la aparate speciale. Potrivit doctorilor, se pare că viteza în timpul impactului era foarte mare, însă deocamdată nu se ştie exact care este aceasta. În ciuda zvonurilor din presa germană, Schumacher a fost operat doar o singură dată!

UPDATE 10.30 – Michael Schumacher a suferit două intervenţii chirurgicale noaptea trecută. Iniţial se vorbea doar despre o singură operaţie.

Legendarul pilot german Michael Schumache care a reușit să devină de 7 ori campion mondial de Formula 1 a suferit ieri un accident în timp ce schia în preajma localității franceze Meribel. Germanul care schia împreună cu fiul său de 14 ani, a ieșit de pe pistă pe o pârtie dedicată profesioniștilor unde după ce a căzut s-a lovit cu capul de o piatră!

schumacher-2003_2776670b

Imediat la fața locului a fost chemată ambulanța, iar pilotul german a fost transportat la spitalul din orașul francez Grenoble, acolo unde a ajuns cu elicopterul. Chiar dacă primele comunicate de la fața locului anunțau că Schumi este în afara oricărui pericol, iată că mai târziu a fost anunțat faptul că pilotul german a suferit un traumatism cerebral grav care a dus la hemoragie cerebrală, iar astfel Michael Schumacher a fost operat de urgență.

Deocamdată starea septuplului pilot de Formula 1 este critică și se află în comă!

Știrea se actualizează!

Dacă ai fost martorul unei situaţii periculoase pe drum, expediază imaginile surprinse la adresa contact@autostrada.md, ori prin  Viber sau  Whatsapp la telefonul 060 88 11 00